24.11.2011

Nou! SERVICII DE IGNIFUGARE


Tratarea lemnului cu substante ignifuge are scopul atat de a mari rezistenta materialelor lemnoase la ardere, cat si de a creste rezistenta in timp la intemperii si factori externi ce pot ataca masa lemnoasa ( carii, ciuperci, sau microorganisme ce determina s.a.).

Materialul lemons se trateaza dupa cum urmeaza:
- Se aplica solutia pentru ignifugare pe materialul lemons, sub forma unei pelicule subtiri, prin pensulare sau pulverizare;
- La un intervalde timp specific de la prima tratare se repeta operatiunea de ignifugare a lemnului in conditii similare;
- Nu se recomanda folosirea solutiei ignifuge pentru suprafete expuse direct precipitatiilor, sau care trebuie spalate periodic.


10.05.2011

Nou Instruirile se fac cu proiectare video!


Nou Instruirile se fac cu proiectare video !

Unele teme sunt mai complexe si se parcurg mai greoi, de aceea, noi usuram munca dvs. si scadem si din timpul dedicat instruirii!

Astfel, inspectorii nostrii sunt dotati cu aparatura de ultima generatie in materie de proiectii video.

Fara a necesita spatii dedicate, monitoare, sisteme de sonorizare sau alte echipamente, cu ajutorul unui miniproiector cu sistem sonor incorporat, avand ca memorie stick-uri usb, orice perete poate servi ca si ecran pentru tema instrurii.


24.03.2011

Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale a lansat spre dezbatere un proiect


Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale a lansat spre dezbatere un proiect de hotarare privind intocmirea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor, in cadrul caruia se stabilesc o serie de reguli in privinta acestor inregistrari in registru.

Acesta inca nu este in vigoare, insa sunt mari sanse sa fie in curand.

Imediat dupa aparitia acestui proiect au aparut o serie de intrabari din partea celor care direct afectati de modificarile propuse. Ce curs va trebui sa urmeze angajatul care efectueaza inregistrarile in REVISAL? Care este institutia care trebuie sa acrediteze cursul? Angajatorul trebuie sa plateasca integral cursul respectiv (pentru propriul angajat)?

Potrivit dispozitiilor din acest proiect, angajatorii sau, dupa caz, prestatorii de servicii inregistrati la inspectoratele teritoriale de munca au obligatia de a completa si transmite registrul la inspectoratul teritorial de munca in a carui raza teritoriala isi au sediul sau domiciliul, dupa caz, cel tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii activitatii de catre primul salariat.

De asemenea, unitatile fara personalitate juridica care au competenta infiintarii registrului, au obligatia de a completa si transmite registrul la inspectoratul teritorial de munca in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea.

Potrivit acestui proiect, completarea si transmiterea registrului se fac de catre una sau mai multe persoane nominalizate prin decizie scrisa de catre angajator, care detin calificare/specializare/perfectionare in domeniul resurselor umane si cunostinte de operare a calculatorului la nivel de utilizator.

Totodata, angajatorii pot contracta serviciul de completare si transmitere a registrului prin incheierea de contracte de prestari servicii cu prestatori inregistrati la inspectoratele teritoriale de munca, care desfasoara atat activitatea de completare si transmitere a registrului, cat si activitatea de resurse umane.

Angajatorul are obligatia informarii in scris a inspectoratului teritorial de munca despre incheierea contractului de prestari servicii, cel tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii/modificarii/suspendarii/incetarii prestarii serviciului, anexand o copie a contractului de prestari servicii, respectiv a actului aditional al acestuia.

Prestatorii au obligatia de a se inregistra si depune la inspectoratul teritorial de munca un dosar care sa cuprinda urmatoarele documente:

a) actul constitutiv din care sa reiasa obiectul de activitate;

b) certificatul de inmatriculare in registrul comertului, emis de Oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie judeteana, respectiv Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala isi are sediul;

c) acte doveditoare din care sa rezulte calificarea de inspector de resurse umane si cunostinte de operare PC a persoanelor care opereaza in registrele generale de evidenta a salariatilor;

d) contractele de prestari servicii si actele aditionale ale acestora incheiate cu angajatorii pentru activitatea de completare si transmitere a registrului/registrelor general/generale de evidenta a salariatilor, precum si pentru activitatea de resurse umane.

Prin urmare, completarea si transmiterea registrului la inspectoratul teritorial de munca se poate face prin doua modalitati:

- de catre angajator, prin persoana sau persoanele angajate in cadrul societatii si desemnate prin decizie pentru indeplinirea acestor atributii;

- de catre prestatorii inregistrati la inspectoratele teritoriale de munca.

Asadar, proiectul de act normativ mentioneaza doar ca angajatul care va indeplini atributiile de completare si transmitere a registrului trebuie sa detina calificare/specializare/perfectionare in domeniul resurselor umane si cunostinte de operare a calculatorului la nivel de utilizator.

In privinta suportarii cheltuielilor ce decurg din participarea la cursuri de calificare, specializare sau perfectionare in domeniul resurselor umane, in proiect nu se prevede obligatia suportarii aceste cheltuieli in sarcina uneia sau alteia dintre partile raportului de munca, asa incat apreciem ca suportarea acestor cheltuieli pot face obiectul intelegerii dintre parti.

Sursa: manager.ro


21.03.2011

Ultima ocazie de a deveni partener oficial al campaniei UE.


Organizaţiile/societăţile paneuropene sau internaţionale care doresc să se implice în mod activ în noua campanie pentru locuri de muncă sigure şi sănătoase 2010-2011 dedicată securităţii lucrătorilor de mentenanţă sunt invitate să îşi depună candidatura pentru a deveni parteneri oficiali ai campaniei.

 

Cea de-a treia şi ultima perioadă pentru depunerea candidaturilor este cuprinsă între 21 martie şi 21 aprilie 2011.


21.03.2011

Cum să facem locurile de muncă mai sigure, mai sănătoase şi mai productive?


Indiferent că vă aflaţi în postura de a vă conduce singuri întreprinderea sau lucraţi în cadrul acesteia sau dacă desfăşuraţi ambele activităţi, aţi putea fi tentaţi să lăsaţi pe ultimul plan aspectele privind securitatea şi sănătatea în muncă. Vă gândiţi poate că numai marile organizaţii trebuie să aibă în vedere aceste aspecte?

 

Vă înşelaţi – Securitatea şi sănătatea la locul de muncă este în interesul tuturor. Este bine pentru dvs. Este bine pentru afacere.


Multe întreprinderi de mici dimensiuni din cadrul Uniunii Europene au descoperit deja că abordarea securităţii şi sănătăţii în centrul problematicii locului lor de muncă permite angajatorilor şi angajaţilor să obţină rezultate mai bune pentru ei însăşi, pentru afacere şi pentru clienţii lor.Aţi remarcat şi dvs.?


Campania "Iniţiativa pentru Locuri de Muncă Sănătoase" reprezintă o iniţiativă a Agenţiei Europene pentru Securitate şi Sănătate în Muncă, cu scopul de a asigura angajatorilor şi angajaţilor acces facil la informaţii de calitate privind modalităţile prin care locul lor de muncă poate fi mai sigur, mai sănătos şi mai productiv.


Contact Rapid

Secretariat

0267313472
0267312272
Ganea Ioan
Administrator
0758.025.580
Hugianu Ciprian
Şef Serviciu Extern
0740.097.899
Ganea Andrei

0744.792.264

Arhivă

Alegeţi Anul: